Grote woorden Forexpinda en ook die mogen gezegd worden op ons forum.
Als response kan ik een citaat geven uit
het CEAF introductie artikel:
We zijn erg blij met de samenwerking en we hopen echt dat dit Forexfox naar een (nog) hoger niveau gaat tillen. Natuurlijk wil CEAF graag dat jullie klant bij ze worden, of het nou het managen van je account of het deelnemen aan hun tradelessen betreft. Die commerciële insteek willen we ook zeker niet onder stoelen of banken steken. Zelf zijn we met 20.000 euro ingestapt en dit doen we natuurlijk niet zomaar. En besef. De mannen van CEAF handelen wel met ons geld, maar ze kunnen nooit fysiek aan ons geld komen. De klant is de enige die geld kan storten en er geld kan afhalen. CEAF kan er dus nooit bij!
Wat betreft het managen van forexaccounts nog een opmerking: Het is een tradingvorm waarbij gestreefd wordt naar 10-15% rendement per maand. Dit kan natuurlijk niet zonder risico. Wees hier altijd bewust van en investeer dat deel van je vermogen waar je echt een risico mee kunt nemen. Net als alle investeringen. Ook bij CEAF geldt, rendementen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Blijf altijd kritisch en wordt klant omdat jij er een goed gevoel bij hebt. Praat met ze, vraag ze het hemd van het lijf net zolang totdat je het zeker weet! Wordt niet klant omdat wij ze promoten (Forexfox heeft een commercieel belang bij CEAF!) , maar omdat je het zelf wil en er zelf 100% achterstaat.
We hebben gewoon vertrouwen in deze mannen, of ze succesvol blijven.... ik hoop het heel erg, maar zeker weten doen we het natuurlijk nooit en is het voor ons ook afwachten of we een juiste inschatting hebben gemaakt. Dus daarom blijf ik ook zeggen dat iedereen kritisch moet blijven en onze gebruikers moeten zelf uitmaken of ze klant worden bij CEAF ja of nee. Bij twijfel of bij scared money, niet aan beginnen. Niet bij CEAF gaan beleggen omdat ik, Admin, Marco, Dajo of Armijn of wie dan ook zegt dat je het moet doen en dus ook niet besluiten niet met CEAF in zee te gaan omdat Forexpinda het gebakken lucht noemt. Maar neem deze beslissing helemaal zelf!!
Feit blijft wel. CEAF kan nooit aan je geld komen (ze kunnen er alleen mee handelen) en je kan altijd stoppen en uitbetalen. Verder kan je 24 uur per dag live bekijken wat er gebeurd.