Naam: Armijn
Nickname op ForexFox: Armijn
Leeftijd: 40 jaar
Opleiding: Middelbaar Economisch Administrief Onderwijs. (M.E.A.O)
Favoriete deel van ForexFox: Forum
Status op Forex forum: Administrator
Hoe lang ben je al lid van ForexFox: Bijna 2 jaar.
Hoe ben je in aanraking gekomen met Forex: Dajo heeft mij ruim 2 jaar geleden een linkje gegeven om Forex uit te proberen bij Plus500 (gratis 30 euro) en toen ging ik helemaal los :-)
Hoe heb je ForexFox gevonden: Een van de oprichters van Forexfox
Wat zou je nog willen zien op ForexFox: Meer acties, meer tips van forex pro's en natuurlijk meer Forex dames ;-)
Play or Real money: Real money.
Welke trade ging helemaal de mist in: Mijn vrouw riep mij om te eten toen ik te grote posities open had in olie (long) toen ik na 3 kwartier terug ging om achter mijn PC te zitten was mijn account leeg (geen stop loss ingegeven) en koers was een paar dollar gezakt in die korte periode.
Wat is je beste trade ooit geweest: Beste aankoop (1999) waren aandelen van KPNQwest waarbij ik bijna een ton in guldens mocht bij schrijven op mijn rekening. Dit kwam omdat ik als KPN werknemer voorrang kreeg om ze aan te kopen. Beste Forex trade zal ongetwijfeld regelmatig veranderen aangezien ik veel trades maak maar degene die mij erg bij is gebleven is mijn eerste trade waarbij ik een paar dubbeltjes pakte en ik meteen “om” was :-)
Wat zijn je ambities met Forex: de 2 na beste trader van Nederland te worden.
Lezer of meer een poster op ForexFox: Poster, ben een forum junkie!
Wat is je Forex motto: Kwaliteit komt altijd boven drijven.
Waar trade je:
Markets.com Welke Forex boek(en)heb je gelezen: Trading in the Zone (Mark Douglas) zou iedereen in zijn boekenkast hebben moeten staan.
Waar handel je het liefst in: Euro/Dollar en goud.
Tip voor beginnende traders: Altijd een stop loss plaatsen en niet denken dat je het allemaal wel weet.
Toekomst van forex in Nederland: Ik zie grote parallellen met de opkomst van poker in het begin van deze eeuw en Forex. Je merkt dat valuta handel en grondstoffen handel steeds meer gemeengoed wordt en dat zien we terug op deze site, tv en andere media. Binnen enkele jaren zullen de beleggers en handelaren van Nederland, forex zien al een intstrument die ze kunnen gebruiken voor hun beleggingsportefeuille.
Welke ForexFox gebruiker zou je graag in the spot willen zien: Scalper. Zou leuk zijn als meerdere Foxers zich aanmelden voor een Fox in the hole zodat we deze regelmatig kunnen plaatsen op jullie favoriete site.