Fox in the Hole is een serie waarbij ForexFoxers een kijkje geven in de persoon achter de online nickname. Deze keer: Rickkt!
Naam: Rick
Nickname op ForexFox: Rickkt
Leeftijd: 18 jaar
Opleiding: Assistent-Accountant
Favoriete deel van ForexFox: Chat en forex->beurs->beurs met de week afsluitingen
Status op Forex forum: Junior Member
Hoe lang ben je al lid van ForexFox: Een half jaartje?
Hoe ben je in aanraking gekomen met Forex: Mijn interesses liggen altijd al bij de beurs en geld. Ben altijd bezig met verzamelen van informatie. Zodoende ben ik hier beland.
Hoe heb je ForexFox gevonden: Ging automatisch toen ik Plus500 opzocht.
Wat zou je nog willen zien op ForexFox: Niet veel veranderingen, misschien iets meer gebruikers waardoor er meer informatie op staat.
Play or Real money: Real money. In het begin geoefend met Play money
Welke trade ging helemaal de mist in: Bij een trade in de AEX. Praat er maar liever niet veel over.
Wat is je beste trade ooit geweest: Grondstoffen. Heb er leuke winsten kunnen halen.
Wat zijn je ambities met Forex: Niet veel. Het is een leuke bezigheid, en zie het meer als een hobby.
Lezer of meer een poster op ForexFox: Meer een lezer.
Wat is je Forex motto: Die heb ik eigenlijk niet.
Waar trade je: Tot nu toe bij Plus500 voor Real money.
Welke Forex boeken heb je gelezen:Tot nut toe nog geen forex boeken. Heb er nog geen kunnen vinden. Weet iemand een leuke? Stuur maar door.
Waar handel je het liefst in: Grondstoffen zijn mijn favoriet. Voornamelijk Olie, denk dat de komende tijd nog wel wat mee gaat gebeuren.
Tip voor beginnende traders: Laat je emoties niet spelen bij traden. Pak je winsten maar ook je verliezen, soms kan je niet anders.
Welke ForexFox gebruiker zou je graag in the spot willen zien: Armijn