Beste Forexfox gebruikers,
LET OP! GFCmarkets gaat Markets.com heten, dus waar ik het over GFCmarkets heb wordt dus Markets.com bedoeld.
Dit keer geen melancholische levens overpeinzingen vanuit een ver en tropisch oord. Gewoon een keihard commercieel artikel over GFC markets en 'Service'. Dit doe ik niet (alleen) uit commercieel oogpunt maar vooral omdat ik positief verrast ben door het service niveau van GFCmarkets. Zoals jullie weten maken we sinds enige tijd reclame voor GFC (
klik hier voor meer informatie over deze broker).
Toen ik mijn contactpersoon vroeg waarom is GFC zo goed? Zei hij direct: Service. Tsja, dacht ik in eerste instantie. Zo ken ik er nog wel een. Hoe dan ook, in dit artikel wil ik de stappen doornemen die genomen moeten worden op het moment dat je bij GFCmarkets aan de slag wil.
Twee weken geleden heb ik dus een account geopend bij GFC, dit gaat zeer eenvoudig en is binnen een paar minuten gebeurd. Dezelfde dag werd ik nog gebeld door een aardige Belgische mevrouw die luistert naar de naam Anette. Helaas had ik niet veel tijd dus Anette gaf aan mij een bonus voorstel te mailen. Dezelfde dag ontving ik een nette mail met een mooie stortingsaanbieding, echter ik moest wel binnen 24 uur een storting maken. Uiteindelijk kwam het er niet van en ik werd voor de rest ook niet meer gebeld of gemaild. Een paar dagen later wilde ik toch met GFC aan de slag en ik besloot de live chat te openen. Anette zat er achter en ik vroeg aan haar of de bonus nog geldig was. Deze was niet meer geldig maar ze bood me een mooi alternatief. TIP: ga voordat je een storting maakt de live chat in en vraag om een mooie bonus. De bonus die je dan krijgt is over het algemeen hoger dan de standaard. Erbij vermelden dat je van Forexfox komt is altijd handig. LET OP: wel om Anette vragen en dus wachten als ze in gesprek is (want naast het feit dat ze erg aardig is, is ze ook zeer goed en snel in haar werk)!
Ik download de GFC trader software en ik stort via Ideal Euro 1000 waarvoor ik een Euro 250 bonus zou ontvangen. Per ongeluk had ik een dollar account aangemaakt dus ik had omgerekend gelijk dertig euro minder. Sijp natuurlijk op tilt want zoiets irriteert me mateloos. Ik weer Anette op de chat en zij gaf aan dat ik een Euro GFC Markets Meta Trader account kon openen en dat ze mijn geld daarnaartoe over kon laten schrijven. Hier moest ze wel toestemming van finance voor krijgen.
Binnen vijf minuten had ze het echter geregeld en kon ik aan de slag. Ze hadden mijn saldo weer aangevuld tot 1000 Euro en dit hadden ze ongevraagd gedaan dus dat vond ik erg netjes. Wel moest ik nog even een kopie paspoort en een proof of adress mailen. Dit is standaard bij partijen die een AFM licentie hebben. Anette in de CC en binnen tien minuten ontving ik een mail waaruit bleek dat alles in orde was. Tevens was mijn 250 Euro bijgeschreven. Deze bonus speel je vrij door per 10 euro bonus 100K rond te traden.
Niks stond me in de weg om te gaan handelen en ik dook er dan ook gelijk in. Een beetje te enthousiast want na een paar trades werd ik bijna uitgestopt omdat mijn vrije marge was bereikt. Ik snel 750 Euro bijstorten maar helaas zat ik (weer) niet goed na te denken en storte ik het geld op mijn $ trader account terwijl het naar mijn Euro MT4 trader moest. Ik weer naar de live chat. Anette helupp! En binnen vijf minuten had ze het weer geregeld en kreeg ik van alles keurig per mail een bevestiging. Inmiddels zijn we een week verder en sta ik ongeveer 2000 Euro in de plus op GFC. Dit zeg ik wel onder voorbehoud want ik heb naar Armijn geluisterd en zit long in GAS en dat gaat op dit moment behoorlijk klote. Maar goed volgens de Great One komt alles maandag wel weer goed dus daar ga ik dan maar vanuit. Please...one time!!!
Hoe dan ook. Wil je gaan handelen bij een partij die de service echt hoog in het vaandel heeft staan!
Markets.com is zeer zeker het proberen waard.