Naam: vincent Peerlinck
Nickname op ForexFox: reaper_unique
Leeftijd: 20
Opleiding: afgestudeerd: Hoger Middelbaar Technisch Secundair Onderwijst (TSO) elektromechanica(A2)
Huidige studie: Professionele bachelor ICT 3e jaar(GOP traject)(A1)
Favoriete deel van ForexFox: chatbox
Status op Forex forum: Senior Member
Hoe lang ben je al lid van ForexFox: 1 jaar
Hoe ben je in aanraking gekomen met Forex: via kennis die geld wou verdienen via het internet
Hoe heb je ForexFox gevonden: via google, ik was op zoek naar nederlandstalige sites over forex
Wat zou je nog willen zien op ForexFox: nog een broker die een no-deposit actie houd
Play or Real money: echt, maar voorlopig gaat het niet al te goed.
Welke trade ging helemaal de mist in: mijn laatste trade op mijn laatste account, -425$ of -87 pips.
Wat is je beste trade ooit geweest: +325$ of +63 pips qua dollars en 88$ of 88 pips qua pips.
Wat zijn je ambities met Forex: ervan te leven en meer
Lezer of meer een poster op ForexFox: actief member. Dus poster.
Wat is je Forex motto: heb er niet echt een maar dat van Oscar van omni trading is wel een goed.
"Stops are in, emotions are out!"
Waar trade je: heb verscheidene geprobeerd en heb eigenlijk nog altijd niet DE broker gevonden, volgende is instaforex. Maar een kleine historiek van vorige brokers gaat als volgt: etoro(mijden als de pest), fxpro(demo), plus500(gratis 20€) en FXGM(gratis 50$ + recentste deposit).
Welke Forex boeken heb je gelezen: nog geen, maar heb "Way of the turtle" in bestelling en "Trading in the zone" op PC. Die laatste ga ik binnenkort beginnen.
Waar handel je het liefst in: eur/usd
Tip voor beginnende traders: oefenen, oefenen, oefenen,... Dus ervaring op doen. En emoties horen niet in forex.
Welke ForexFox gebruiker zou je graag in the spot willen zien: Armijn