Citaat:
Zouden de mensen deze site nog herinneren met een hoop oppervlakkige webinars
die je niets over forex leren ?!
|
Nee, over 80 jaar zit dan er niet meer in verwacht ik zo
Citaat:
Of is het soms alleen maar bedoelt om zoveel mogelijk zieltjes te winnen voor
plus 500 ? ( de slechtste software die je maar kan bedenken )
|
Nee niet eens, want dan zouden we de site wel volplakken met banners en iedereen platspammen die hier een account heeft.
Citaat:
Ik zie eigenlijk alleen maar comerciele belangen en weinig tot niets om
de mensen te leren handelen in forex en andere onderliggende waarden
|
Valt dacht ik wel mee toch? zo heel commercieel zijn we dacht ik niet, zeker niet als je het vergelijkt met andere forex websites (Ik was gisteren nog even op
www.fxstreet.com, daar kreeg ik stekende hoofdpijn van

) Je kan mensen heel lastig leren om een forextrader te worden door ze allerlei trades voor te kauwen, daar leer je ten slotte niet zo heel erg veel van, je wordt denk ik wel een betere forextrader door je mindset te veranderen en op de juiste manier tegen zaken als riskmanagement aan te kijken.
Verder is het de bedoeling dat het redelijk lekker wegleest, want de meeste bezoekers van forexfox zijn geen door de wol geverfde traders, dus moet het ook relatief luchtig blijven. Een beetje plezier maken met gelijkgestemden is ook belangrijk en als je tussendoor af en toe nog wat opsteekt lijkt me dat mooi meegenomen, bovendien bepalen de leden de topics, dus als je een topic wilt starten over heel advanced trading concepten: by all means: graag, vind ik leuk!
Citaat:
Ik zie het vast verkeerd
Ik zal Charles Nenner vragen of deze site er over 2 jaar nog wel is
|
HAHA, ik ben benieuwd wat zijn mening hierover is inderdaad, maar ik kan je vertellen dat we er over 2 jaar nog gewoon zijn, don't worry about it.