Naam: Timo Dubbeldam
Nickname op ForexFox: Dubbeldam
Leeftijd: 18
Opleiding: Havo Economie en Maatschappij, Cursus Natuurkunde, CAE NLS Pilotenopleiding
Favoriete deel van ForexFox: De chat
Status op Forex forum: Marktkoopman
Hoe lang ben je al lid van ForexFox: sinds 17-09-2009
Hoe ben je in aanraking gekomen met Forex: sind 10-09-2009 =]
Hoe heb je ForexFox gevonden: Volgens mij via reclame, weet niet zeker
Wat zou je nog willen zien op ForexFox: Dat de webinars goed werken haha
Play or Real money: Soms real, meestal Play
Welke trade ging helemaal de mist in: Toen ik net was begonnen, had ik eerst 100 euro naar 225 gebracht (met geluk). Toen had ik 100 euro terug opgenomen en had dus nog maar 125 euro over. Ik dacht laat ik is slim zijn, en morgen op de grootste stijgers van vandaag inzetten met de verwachting dat ze zouden stijgen. Dus niet.
Flat broke =]
Wat is je beste trade ooit geweest: Met real money had ik een keer iets van 35 euro op Nokia gewonnen.
Wat zijn je ambities met Forex: Hobby, mischien later beetje meer voor het serieuzere werk
Lezer of meer een poster op ForexFox: Beide?
Wat is je Forex motto: Ik heb niet echt een 'Forex motto'. Wat ik wel een hele mooie vind, en je zou kunnen toepassen op Forex is: "A journey of
a thousand miles must begin with
a single step"
Waar trade je: Verschilt vaak, eerst plus500, toen een MT4
broker en nu demo bij FXGM (door de actie haha)
Welke Forex boeken heb je gelezen: Ben bezig met "Groot beleggers handboek"
Waar handel je het liefst in: EURUSD in principe de Forex, ik weet serieus niet zo heel veel van dingen als commodities etc. etc.
Tip voor beginnende traders: Niet opgeven als je verliest. Als je er maar van leert ofzo.
Welke ForexFox gebruiker zou je graag in the spot willen zien: Een van de grotere, bijvoorbeeld Armijn of Dajo. Of Admin?