Heh, beetje rond aan het kijken op het forum kom ik dit tegen.
Ik ben eigenlijk ook al een poosje aan het nadenken over de te verwachten shit+fan scenarios en heb vorig jaar ook wat fysiek goud en zilver gekocht. Daarmee ben ik ook op goudforum.be terecht gekomen waar een stelletje serieuze doomprofeten zich verzameld hebben

Dacht dat ik op dit forum de enige zou zijn.

Goed om te zien dat ik niet helemaal de enige ben

Next op het agenda is ergens op de wereld een leuk plekje zoeken om een paar Ha grond te kopen

(voorlopig denk ik aan guatemala, maar moet nog een beetje verder rondkijken op de wereld)
(nee, ik ben nog niet 1/10e zo rijk als armijn, maar het is een misvatting dat je rijk moet zijn voor dit soort dingen, ik doe het gewoon allemaal andersom, ik heb eerst mezelf beschermd tegen catastrofes, en ga nu beginnen met handelen om ook nog rijk te worden zonder dat het misgaat )
Ik denk dat dajo wel een beetje alergisch is voor doem verhalen en commentaar op 'het systeem" he. Maar ik wil dajo eens vragen of hij deze blog kent, en daar een mening over heeft. Voor mij is het te moeilijk (en te lang) om te begrijpen, maar voor goudforum is dit verhaal de basis waarop hun religie is gebaseerd:
http://fofoa.blogspot.com/2008/08/first-post.html
(het is dus niet alleen die pagina, maar een 10 jaar blog over het free floating gold systeem dat volgens sommigen, onderandere de beginner van dit blog "another" zou moeten komen in de plaats van de dollar als world reserve currency)