Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beaker ben ik niet met je eens Marple. er is geen enkele maar dan ook geen enkele reden te bedenken waarom een goede trader signalen zou delen of verkopen. en die 5k of 10k heb je met 1 of 2 lots zo erbij. Kijk als ik een average trader was dan zou ik die signalen wel in abbovorm aanbieden, want dan heb je inderdaad zekerheid van abbogeld.
nog makkelijker is om zelf paper te traden en alleen abbogeld te incasseren.
niettemin wens ik gerben en michael veel succes. elk initiatief tot ondernemen moet toegejuichd worden vind ik. |
Eerst en vooral wil ik je bedanken voor het succes dat je ons toewenst!
Op dit moment hebben we sinds de startdatum van de service met het nieuwe concept onze eigen verwachtingen ruim overtroffen wat betreft het ledenaantal.
Onze klanten geven ons aardig wat feedback over wat ze goed en minder goed vinden.
Daar is ook sinds 2 weken het idee van de Set&Forget signalen ontstaan omdat klanten daar nood aan hadden.
Klanten die melden dat ze dankzij ons een aardige cent kunnen bijverdienen is al een voldoening op zich. Dus daarmee heb je alvast een reden om signalen te voorzien.
We gaan hier niet komen verklaren dat er geen financiële bedoelingen achter het project zitten dat begrijp je vast wel. Maar toch is het leuk om een meerwaarde aan de actieve trader te kunnen bieden. Wat betreft de term 'goede' of 'average' trader? Wat is een goede trader? Is dat een trader die bakken geld verdient of is dat een trader die trade zoals een trader hoort te traden?
You tell me...
Trouwens 5K of 10K verdienen met 1 Lot. Dan hoef je nog altijd 500pips te maken. Daar doet de gemiddelde 'goede' trader toch ook wel even over. Dus om te zeggen dat je dat zomaar even maakt lijkt me toch sterk.
Michael
Forexsignalen.com