Naam: Danny
Nickname op ForexFox: Danny
Leeftijd: 29
Opleiding: Huisvader
Favoriete deel van ForexFox: Dat is toch wel de chatbox
Status op Forex forum: Junior member
Hoe lang ben je al lid van ForexFox: Moest het even opzoeken, maar sinds 09-10-2009
Hoe ben je in aanraking gekomen met Forex: Middels een kennis die net als ik pokert.
Hoe heb je ForexFox gevonden: Zie bovenstaande
Wat zou je nog willen zien op ForexFox: Vooralsnog mis ik niks, het is KISS en daar hou ik wel van.
Play or Real money: Beide. Om te een paar te leren kennen trade ik deze altijd eerst met een demo account, zodat als er iets mis mocht gaan, het mij geen rooie cent kost.
Welke trade ging helemaal de mist in: Pfeww dat was vrij in het begin, dacht er wat te licht over, stop loss had ik nog nooit van gehoord, en in 1 trade zag ik heel mijn br verdampen.
Wat is je beste trade ooit geweest: Dat was vorige week woensdag, voordat ik naar Brabant ging. Ik zag Armijn iets in de chat roepen en dacht van waarom ook niet, kan nog wel even. Resultaat, een paar eurootjes erbij en 25 minuten te laat op m'n afspraak :P
Wat zijn je ambities met Forex: Vooralsnog leren, leren en nog eens leren, en eens zien of ik iets moois kan opbouwen.
Lezer of meer een poster op ForexFox: Lezer
Wat is je Forex motto: Beetje achterhaald, maar liever een snelle gulden, dan een langzame knaak.
Waar trade je: Plus500 en iforex.
Welke Forex boeken heb je gelezen: Geen
Waar handel je het liefst in: Ik handel alleen in EURUSD
Tip voor beginnende traders: BRM BRM BRM en denk er niet te lichtzinnig over, forex is niet iets wat je zomaar leert.
Welke ForexFox gebruiker zou je graag in the spot willen zien: Marple, hij weet mij wel te boeien met de dingen die hij schrijft.