In 2009 heb ik kennis gemaakt met het begrip forex en de eerste stapjes gezet in deze dynamische wereld en dat is mij heel erg goed bevallen. Tegenwoordig ben ik dagelijks aan het handelen op de forex markten en leer ik steeds meer bij en misschien nog wel belangrijker dat ik sommige dingen af leer. Forex lijkt op het oog heel erg simpel; je koopt of verkoopt iets en bij een winst(je) sluit je de positie en voeg je weer extra euro's toe aan je bankroll. Het klinkt allemaal zo makkelijk maar er doemen toch echt diverse valkuilen op. Het afgelopen jaar heb ik daar diverse artikelen over geschreven en die kan je ook terug vinden hier op forexfox.
Toch ben ik er persoonlijk van overtuigd dat ik de forex handel kan verslaan en blijf daarom ook werken om meer kennis en ervaring op te doen. Forex is niks anders dan een verlengstuk van je leven. Sommige mensen hebben nu eenmaal meer geluk, visie en doeltreffendheid om het leven naar hun hand te zetten.
2010 zal voor mij een bijzonder jaar gaan worden. Mijn leeftijd teller zal dit jaar de '40' aantikken en heb nog een hele waslijst met wensen die ik dit jaar ga uitvoeren. Ik hou er ook van om een doel te hebben en daar naar toe te werken.
Dit jaar zal ik een poging gaan doen om met een startkapitaal van 25.000 euro de magische grens van
1 miljoen euro te bewerkstelligen. Dit zal ik naast mijn normale forex en beurs handel doen. Deze zak met geld zal ik dus puur gaan gebruiken om in zo'n 250 handelsdagen het startkapitaal 40 keer over de kop te laten gaan.
Dit zal een enorme klus gaan worden en ben er mij heel goed van bewust dat de kans op succes niet groot zal zijn. Echter word ik regelmatig een 'zondagskind' genoemd en dat wil ik in dit bijzondere jaar dan ook maar eens gaan bewijzen. Ik zal van deze challenge een aparte blog gaan bijhouden op forexfox en in mijn volgende artikel uitweiden hoe ik dit denk te gaan doen.