11-06-2011, 15:22
|
#2 |
| Speculant
Senior Member Reg: 22-05-2011 Locatie: Flevoland
Berichten: 382 | Re: Waarom sharen mensen profits 1 . Waarom sharen mensen hun profitable systems , wat is de punt ervan . Het punt is elkaar verder te helpen en te leren van elkaar. Met Forex blijf je leren, en dat doe je het beste van andere ofwel samen  2 . Waarom willen we meer mensen aantrekken om te traden , is het niet als er mensen gaan spelen dan gaat het de course ook veranderen in een wijze . Als er meer mensen handelen dan ontstaat er meer volatiliteit op de markt, en daar halen wij onze winst/verlies uit. 3 . Wat als 30 % van alle forexers hetzelfde systeem gebruiken , gaan we dan een verandering zien op het course bij Deze signal alleen doordat het aantal mensen hetzelfde positie openen ? Die 300 mensen die onze tool gebruiken zullen echt niet een groot effect hebben op de triljarden omzet per dag van ons Forex monstertje Daarbij zijn er mensen die hun eigen idee hebben van een profitabel systeem, en nog meer mensen die er zelf één willen maken die op hun denkbeeld is gebaseerd.
Sterker nog, als dat wel zo zou zijn dan zou 30% (van uitgaande 30% van de omzet) dus tegelijkertijd inkopen of verkopen als jou en daardoor de kans dat de koers jouw richting volgt veel en veel groter zijn. Het is niet dat ik mijn profitable system niet ga sharen want ik wil dat sharen zodat ik zelf reacties kan krijgen over het programma zelf . Ik snap je punt, een holy grail delen open en bloot doe je liever niet, tenminste niet aan de mensen die niet meehelpen op het forum. Wij hebben 1.548 leden, waarvan er 136 elkaar helpen. Die 136 mensen gun ik het ook, en geef ik met alle liefde een systeem.
Kennis vormt ons, en dat creëren wij hier. In je ééntje is kennis scheppen niet zo makkelijk weetje
Optimisme gaat boven Pessimisme, een welwillende sfeer boven een kwaadwillde sfeer.
Wij Foxers die Optimistisch en welwillend willen zijn stralen dat uit, en trekken daarmee mensen aan als ons. Er zullen mensen zijn die zonder mee te helpen profiteren, maar dat is overal en altijd aanwezig ^_^
Mochten we, heel onwaarschijnlijk, een 99% verdienend systeem met zijn allen uitvinden, dan weet ik zeker dat er een gesloten forum voor komt =)
__________________ If you you ask, you research. And if you research, you learn!
So keep asking! It is the key to success!
http://www.mt4i.com/users/dann1s |
| |