Citaat:
|
Bij plus500 zie je bij aankoop: -0,02% staan en bij verkoop ook....misschien is dat bij +500 alleen zo?
|
Dat is de roll over premie, de kosten voor het overnight aanhouden van een positie, dat heeft geen betrekking op de spread, die roll over fee betaal je bij elke broker.
Nare verhalen over forex.com heb ik nietgehoord, maar zelf meegemaakt: Ik had er ooit E500 gestort om eens te kijken of het waar is wat ze zeggen, maar het ging al mis bij het storten, ik moet storten zonder dat ik iets van een accountnummer oid had, vond ik al vreemd, maar goed, ik ben niet bang aangelegd dus ik stort vol goede moed dat geld en verwacht wat mailtjes met inlogcodes ed, helaas helaas, dat duurde 3 dagen. Toen ik uiteindelijk wat codes had en dus kon inloggen bleek dat mijn geld nog niet in mijn account stond, nagevraagd bij support: Men wist van niks maar zou het uitzoeken, nooit meer wat van gehoord.
Ik logde elke dag in om te zien of er al wat gestort was: na een dag of 3 stond het geld in mijn account, dus ik wilde snel van start met die superlage tarieven van ze: wrong afgain: EURUSD was gewoon 3,5 pip. Ik was al niet happy met ze, dus ik wilde eigenlijk liever gewoon uitcashen en ergens anders gaan traden, maar dat kon niet zomaar: uitcashen kost €30 per transactie.
Dus heb ik getrade tot ik €530 in mijn account had en als de bliksem maar weer gecashed.