Citaat:
|
Ik hoorde van iemand dat het volgens de wet verplicht is om je klanten te kunnen identificeren en omdat bij dit bedrijf alleen al door een telefoonnummer op te geven klant kunt worden, zegt ie dat dit geen officieel bedrijf is?
|
Volgens welke wet zou dat zijn dan? Voor de wet is dit gelijk aan het aanbieden van een dienst. Als ik een dienst afneem hoeft dat bedrijf waar ik de dienst afneem helemaal niets van me te weten.
Ik denk dat jij doelt op een bedrijf met een bankstatus. Plus500 heeft geen bankstatus en heeft dat ook niet nodig, het overgrote merendeel van de brokers online heeft geen bankstatus.
Je moet inderdaad betalen voor het "overnight" meenemen van posities. Hoeveel dat is kun je zien wanneer je ingelogd bent bij Plus500: dan zie je aan de rechterkant in het scherm: "Gegevens" als je daarop klikt kun je zien hoeveel je moet betalen voor een overnight positie en ook wanneer de "overnight" precies ingaat.
Als je als voorbeeld: Olie bekijtk dan zie je: Premieaankoop: -0.035% met als premietijd: 06.00. Dat wil dus zeggen dat als je om 06.00 een LONG positie hebt dat je dan over je positie 0.035% rente moet betalen.
Als de koers morgenochten dan bijvoorbeeld: $70.00 is en je hebt 50 vaatjes in positie, dan is je totale waarde: $7.000 en 0.035% daarvan is: $1.23. Dat moet je dan betalen. (Gaat automatisch van je account af.)