Je kunt over bijna iedere broker wel negatieve berichten vinden op forums, als je maar even zoekt.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar een site als forexpeacearmy en dan bij de brokersreviews en een broker zoekt die veel reviews heeft, dan zitten er altijd wel nare dingen tussen.
Maar ik lees ook dingen op forums die echt onzinnig zijn. Iemand die bijvoorbeeld een long positie opent en opeens zakt de prijs met tig pips precies tot zijn stoploss, terwijl bij andere brokers de prijs helemaal niet gezakt was.
Sure
Dat zou betekenen dat die broker alleen maar gefocussed was op zijn positie, terwijl er misschien anderen weer net short waren gegaan en ze dus daar weer op zouden verliezen.
Daar komt nog bij dat je dan kunt aantonen dat de prijs helemaal niet was gezakt als je dit vergelijkt met de quotes van andere brokers, maar daar zie ik dan nooit screenshots van

Een andere reactie die ik las was van iemand die beweerde dat in zijn winstgevende periodes het platform steeds bevroor, maar zodra zijn handel slecht ging, dan werkte het platform opeens weer prima
Mijn mening is dat dit gewoon slechte verliezers zijn en uit frustratie de broker maar de schuld geven.
Zelf handel ik al een tijdje op plus500. Veel geluk heb ik niet gehad, maar dat is simpelweg mijn fout geweest in het handelen. Op iedere vraag die ik gesteld heb via de mail kreeg ik altijd netjes antwoord en mijn bonus is ook bijgeschreven zoals was afgesproken. Tot een uitbetaling is het nog nooit gekomen, maar als je kijkt naar bijvoorbeeld een screenshot van Armijn, dan zie je dat dit prima verloopt en dat was toch wel een forse uitbetaling.
Ik handel ook op een 'mt4 broker' en daar heb ik ook goede ervaringen mee en winst gemaakt
Ook deze broker geeft netjes antwoorden op mijn vragen en een uitbetaling was geen enkel probleem.
Er zijn zeker slechte brokers, maar die staan dan ook op forexpeacearmy met rode letters als SCAM aangegeven. Daar is echt wat mee aan de hand en dat is ook bewezen met screenshots van uitbetalingen die niet zijn gedaan, mailwisselingen en noem maar op. Deze brokers moet je dus absoluut vermijden.