Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moviewatch Heb een aantal dagen met een demo-rekening gehandeld. Ik kreeg 20.000 euro is dat hetzelfde als ik 100euro erop stort, dan krijg ik toch ook een kapitaal van 20000
Bij gesloten posities staat nu
Totaal : 1292,61euro
Dat is dan het bedrag wat je op je bank krijgt toch ?
Nog iets bij de open posities voorbeeld met olie heb ik nu netto verlies van -180
als ik die nu zou verkopen dus sluiten, dan gaat dat toch van die 1292,61 euro af.
Wat als ik nu maar een totaal van 150 had en mijn open positie is -180 ?
Bedankt allemaal ! |
Als je 100e stort krijg je ook 100e op je account. Nu er op je playmoney account 20.000 staat betekend dat ook in principe dat je 20.000e gestort zou hebben. Je kan dus met dit bedrag leveraged handelen en dus bijvoorbeeld posities innemen t.w.v. over 1 miljoen euro.
Bij gesloten posities is het bedrag wat je allemaal gesloten hebt, maar er staan misschien ook nog verliezende trades open dus je kan niet zomaar zeggen dat je dat gewonnen of verloren hebt. Voor het totaal bedrag wat je op je rekening hebt staan kan je links onderop zien wat je totaal stand zou zijn als je alles zou sluiten en op de uitbetaal knop zou drukken.
Is dit een beetje helder anders vraag je maar door, kan mij voorstellen dat dit allemaal nog een beetje onduidelijk is maar over een paar weken lach je erom.
Succes.