Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nick0016 Omdat Instaforex een retail market maker is. Niet dat, dat een probleem is, echter wel wanneer ze ook nog eens stop hunting en onacceptabele slippage/reqoutes uitvoeren.
Je hebt of geen winst gevend account of een kleine account, anders had je dit soort dingen al mee gemaakt. |
Tot nu toe een gemiddeld maandrendement van 7,34%, dat vind ik best wel veel.
Ik handel met €100, niet veel maar toch

Ik heb nog geen problemen meegemaakt met Instaforex. Requotes vallen wel mee maar slippage kan inderdaad een pip schelen, maar dan heb ik het over
een enkele pip, misschien een paar. Als je gaat voor minimaal 150 pips winst in een trade dan is 1 pip verschil niet echt iets om je zorgen om te maken

Dat zie ik dan als een extra pip voor de spread
Op beide accounts zet ik een stop neer die vlak bij mijn margin call ligt, en een take profit die de stop spiegelt. Het vermogen wordt in principe van het ene account overgezet naar de andere, en als de andere leeg is stort ik het weer terug naar de andere.
Nick er zijn meerdere brokers die Swap-free accounts aanbieden, maar ik weet niet of ik daar beter af ben. Ik praat dan over het bekende Etoro (geen extra kosten), UFX Bank (verzekerd tegen slippage), Alpari (hogere spread maar normale spread is slechts 0.5) , EXNESS (geen extra kosten), ICM Trading (verzekerd tegen slippage).