Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armijn Beste Sant, Welkom hier op Forexfox. Heb je ook al de gratis 50$ ontvangen op je Markets account?
Heb je het over de instrumenten Catalogus waar je ook deze kan toevoegen zoals: FX, CFD, Metals, Shares, Energy, Indices, Commodiies. Als je op het mapje druk zie je precies wat je allemaal kan toevoegen en in kan handelen. Zoals bijvoorbeeld zilver, goud, Olie en aandelen. Bedoel je dit? |
Bedankt voor je antwoord, ik zie nu inderdaad dat wanneer je op het sterretje ervoor klikt je deze kan toevoegen
Ik heb echter wel het idee dat jij iets iets anders bedoelt? olie, goud e.d. zie ik nergens staan. Wel staat er boven dit blok onder het tabje "Market rates" een pull-down menu achter filter waar o.a. All, EURUSD, Fortex....... ook Metals staan? Als ik deze selecteer komt er onder Instruments een lijst met o.a. COPP-MAR11, COPP-MAY11....... welke ik kan selecteren.
ik heb overigens de gratis $50 nog niet aangevraagd, wil eigenlijk eerst alles doorgenomen hebben. (ben er wel achter dat dit nog een eeuwigheid gaat duren

)
Jou advies is om de gratis $50 wel alvast aan te vragen?