Nou heb ik het meeste van google gejat, maar dit al is interessant om te weten.
- Zelf vind ik het ook wel eens leuk om te kijken wat astrologie je kan geven. Zo onlangs kwam ik dit tegen Pluto in Capricorn.
Pluto heeft zich net bewogen door de vrijheidslievende en spirituele teken van Boogschutter, gezien deze duistere krachten gegeven brede toepassingsgebied en de vrije teugel. We zijn getuige geweest van grootschalige terrorisme, en de oorlog gevoerd tegen het; een oorlog zonder grenzen.
Nu gaat dus planeet pluto door het sterrenbeeld steenbok. Een periode die 24 jaar duurt en bekend staat voor grote veranderingen (2008 - 2024). Pluto gaat over leven en dood, ook wel de heer van de onderwereld genoemd. En Steenbok word de heer van de tijd genoemd en gaat over grote bedrijven en regeringen. Het word dat ook verwacht dat grote oude bedrijven zullen vallen en zo ook met regeringen, dus een revolutie kan te verwachten zijn. Wist je dat eigenlijk mensen die into astrolgie zijn ook al wisten dat Barack Obama president zou worden.
Al denk je beetje na dan zie je ook veranderingen bijv soft drugs gaan we het volledig legaliseren of niet? Zouden we het moeten gebruiken bij medicie? Misschien worden de regels rondom euthanasie zelfs herzien.
Graven op plekken waar men tot nu toe niet heeft willen graven. Antarctica of de Noord Pool bijvoorbeeld (Pluto heeft met het gebied onder de grond te maken).
Pluto heeft ook met de nucleaire capaciteit te maken en Steenbok met de ouderdom. De oude en nu versletene nucleaire reactoren zullen een grote risico voor de omgeving gaan vormen en zullen vervangen moeten worden.
Zelf geloof ik wel dat astrologie je handelen zou kunnen verbeteren maar ik weet nog niet hoe.
bron -pluto-in-steenbok