Hallo allemaal!
Ik ben al een aantal dagen/weken lid maar heb nog niet echt actief bijgedragen aan het forum. In de chat heb ik me wel een aantal keer gemeld maar daar heb ik niet meer dan 5 mensen gesproken. Even voorstellen dus maar
Ik ben Michael..
Ik ben op dit moment nog werkzaam bij de CDA Tweede Kamerfractie. Helaas heeft de slechte verkiezingsuitslag er voor gezorgd dat mijn contract niet verlengd kan worden.
Voordat ik hier terecht kwam(vanuit m'n stage) was ik al 7 jaar met m'n schoolopleiding bezig. Ik ben student communicatie maar dat loopt vertraging op door m'n hobby: poker.
Een aantal jaar geleden verdiende ik er goed geld mee, nu kan ik op de 100nl nog een normaal maandloon bij elkaar pokeren. Ik ben wel op zoek naar vast werk, het poker spreekt me toch niet meer echt zo aan als dat het 4 jaar geleden deed.
Naast dit ben ik 25 jaar en heb ik eigenlijk helemaal geen verstand van froex traden. Ik ben wel bereid om te leren ook al ben ik enorm eigenwijs. Waar ik met poker vaak liever voor de safe weg kies, kies ik op forex toch liever om gewoon zonder goede analyse weer ergens in te stappen. Het pakt vaak ook niet goed uit en dan verkoop ik weer dmv een stoploss van een aantal tientjes.
Ik wil dit graag veranderen en hoop dis ook dat jullie bereid zijn mij hierbij te helpen en/of ondersteunen. In ruil hiervoor biedt ik jullie veel gezelligheid!
Tot snel op het forum of in de chat!
Cheers..
Michael