Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajo Hallo m_luijckx, welkom op het forexfox forum. |
Dankje voor de introductie Dajo en Armijn
Zal even wat over mezelf vertellen:
Ben 24 jr, woon in Den Haag en ben net klaar met m'n studie Small Business and Retail Management. ALLE tijd nu dus om te traden!
Hiervoor veel gehandeld in aandelen en opties. Heb moeten concluderen dat ik toch meer van de snelle daytrade handel ben, een positie van 3 maanden is nu eenmaal niks voor mij..
Hou me sinds kort intensief bezig met forex, eerst nog even met een demo account m'n strategie testen en fine-tunen om vervolgens eind mei met echte centen aan de slag te gaan.
Hou m'n resultaten bij op
www.TheHagueTradingRoom.nl . Vermeld er niet het aantal PIPS maar alles in bedragen. Dit omdat het blog oorspronkelijk voor familie en vrienden bedoeld is en die wil ik niet lastig vallen met PIPS en te veel 'moeilijke' termen.
Ik kijk er erg naar uit om van de meer ervaren forex traders op dit forum te leren en tips te krijgen.
Groeten Martijn
P.s. Gelijk even een paar vragen:
- zijn hier nog traders uit omgeving Den Haag?
- zijn er hier traders die fulltime traden (trading for a living om het maar even zo te noemen)
- zijn hier traders die beroepsmatig hebben getrade voordat ze voor zichzelf begonnen (bijv. in de dealing room bij een bank of voor een handelshuis)?
- zijn er hier traders die van het MarketIndex platform van Royal Bank of Scotland gebruik maken?