Verschillende Indicatoren Hoi,
Ik heb pas begonnen met forex, en heb een paar dagen geleden een oefen account geopend bij +500.
Daar kun je ook allemaal kiezen uit verschillende indicatoren, je kunt ook meerdere indicatoren bij elkaar zetten maar soms krijg ik dan een beetje een tegengesteld beeld.
ik gebruik de indicators : Bollinger bands, RSI en nu heb ik ook het voortschrijnende gemiddelde over een periode van 10 en een voortschrijnend gemiddelde over een periode van 50.
Als bijv de koers in het midden van de bb staat , de RSI is net onder de 50 lijn en het voortschrijnende gemiddelde van 10 gaat omlaag samen met de koers maar het voortschrijnende gemiddelde van 50 gaat rechtdoor/omhoog.
en het voortschrijnende gemiddelde van 10 heeft de voortschrijnende lijn van 50 van boven doorkruist en gaat omlaag.
Waar moet ik dan van uit gaan ?
- Dat de koers na een tijd gaat zaken omdat de koers omlaag gaat met het voortschrijnende gemiddelde van 10 ? en de lijn van het voortschrijnende gemiddelde van 50 van boven heeft doorkruist ?
- Of dat de koers iets omhoog gaat, omdat het voortschrijnende gemiddelde van 50 rechtdoor/omhoog gaat ?
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.
Alvast bedankt voor jullie hulp. |