Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco leuk om te zien , ben erg benieuwd wat er uit gaat komen. Kan me in ieder geval in je eerste trade wel vinden...ik bijf je volgen  |
Goed om te horen Marco.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trader10 Vakantie duurde wat langer laat de handel beginnen ik plaats hier me signalen die je naar eigen risico kan nemen.
Eur/usd short 1.43 target 1.41 sl 1.4365.
aud/usd short 1.10 sl 1.1044 target 1.0890.
Gbp/usd short 1.6350 target 1.62 sl 1.6420
Genoeg dollar positieve exposure op deze trades, als je relatief een kleine account hebt kan je de valua at risk doen op basis van correlation.Wil dus zeggen als je maximaal 5% per keer riskeert kan je de 3 trades door 3 delen dus 1.5% per trade of je neemt er 1 van met een hogere risk persoonlijk als je dat doet zal ik kiezen voor degene die je geen negatieve swap laat betalen.
zit ook een event trade aan te komen wil de usd/jpy kopen of de option barrier van 75$ met kans op een intervention in de yen paren kan te laat zijn en dat het vannacht al gebeurd daarom ben ik nog wakker. |
Goedemorgen allemaal was voor mij een lange nacht heb wat van de speculaties kunnen smullen in de yen paren na de rumours voor een eventuele interventie die er uiteindelijk niet is gekomen maar zoals men zegt buy de rumour sell the fact werkt ook vaak.
Voor de signals is er jammer genoeg maar 1 getriggered die bijna de target heeft bereikt.
Dat is de aud/usd momenteel op 114 pips toch fijn wakker worden ik raad aan om profit te nemen omdat we al aardig over de adr heen zitten en anders zoiezo het meeste 80% van de lotsizes van tafel af te nemen en de stop te verplaatsen.
De andere orders worden van tafel gehaald die niet zijn getrigerd mischien kom ik voor new york nog wel met een signaal.
Als iemand een suggestie heeft voor een specifiek paar of commodity laat me weten kijk ik of ik daar wat zie.
Vriendelijke groet
Trader 10