Re: verschillende paren traden Er is eigenlijk maar 1 goed antwoord. Indien je geen geld op 1 paar kunt verdienen, waarom dan wel in 10 paar? Maar indien je op 1 paar geld kunt verdienen, dan moet het ook lukken op 10 paar.
Dus leer eerst eens verdienen op 1 paar en bouw dat dan op. Wanneer je 1 paar goed kent, dan weet je al wat meer van de forex handel. Anders moet je zoveel in de gaten gaan houden dat je er gek van wordt.
Ik handel zelf enkel in eur/usd. Indien ik dat paar goed ken, dan komen er later nog 9 bij zodat ik in 10 paar maximaal handel. Het lijkt verleidelijk om in meer te handelen, maar dat komt later. Je dient natuurlijk niet altijd bij 1 paar te blijven, maar minimaal 4 is een mooi doel voor dit jaar. Zelf heb ik eens zitten kijken om 1 valuta te pakken zoals euro en die tegenover alle andere te zetten.
eur/usd
eur/gbp
eur/jpy
eur/chf
enz.
Ik weet niet of iemand daar ervaring mee heeft. Of je kan ook de usd nemen als basis valuta. Indien ik meer paren neem, dan zal ik het eens onderzoeken. Ik ben wel benieuwd welke elke keer het beste presteren, dus een groot verschil tussen high low en welke het hardst stijgt/daalt. |