Om eerlijk te zijn ben ik het niet helemaal met je eens Zoltar aan de andere kant wel, Ea ikzelf gebruik ze niet omdat ik toch mezelf vertrouw. Daarom vind ik een goed tradingsysteem wat bij je stijl past erg belangrijk, het heeft mij erg veel tijd gekost en ook geld om aan bepaalde dingen te komen vandaar dat ik er een kleine gunst voor terugvraag.
Als je dat teveel vindt prima maakt mij niet uit, ik zal binnenkort er wel 1 plaatsen die jullie gratis krijgen zodat je kan zien dat het niet allemaal rotzooi is de meesten heb ik ook getest met meerdere mensen en sommige hadden goede uitkomsten.
Het belangrijkste is dat je aan de regels houdt!! van het systeem als je er teveel aan gaat klooien werkt het niet meer of ga je op basis van fear naar je 30 indicatoren kijken die dan uitenindelijk allemaal short zeggen terwijl de trend al bijna aan zijn eind is voor de kleine 5pips profit op de 1 hour timeframe.
Hou ik me toch liever aan de regels, geen enkel tradingsysteem is 100% accuraat. zolang je aan de regels houdt zittern er zeker een paar bij rond de 75% en dat is naar mijn mening erg goed.
Ik wil hier niet een verkoopzooi van maken wil gewoon zeggen dat het mij ook veel tijd en ook geld heeft gekost dus kleine gunst is toch het minste wat ik kan vragen.