Welkom op het grootste nederlandse platform met artikelen, analyses en uitgebreid forum over forex handel en de online handel in CFD's. Je bent nu nog een gast op Forexfox en daarom heb je nog niet 100% toegang tot alle delen van de site.
Registreren is natuurlijk gratis en duurt hooguit een minuut. Dus: Registreer of log hier in.
Forexfox.nl is te bereiken op info@forexfox.nl. Dus heb je vragen, opmerken of heb je hulp nodig? Schroom niet om een mailtje te sturen.
Re: Iemand tegenlicht gezien vandaag op Ned2 (VPRO)?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robv
hmm verhaaltje van nenner klopt niet al te hard , goud is 8 feb gedipt en daarna naar een alltime high 6 maanden later.
Denk dat ik zijn doemscenario voor de komende 10 jaar maar als kattebakvulling gebruik.
Weer zo'n kinderachtige reactie van iemand
Niet iedere voorspelling klopt 100 % beoordeel iemand nou eens
op zijn overall score , die is absurd goed !!!
Vorige week advies gehad Sell eurusd op 130.80 TP 127.50 !!!
Groet,
Hans
Laatst gewijzigd door Dajo; 16-08-2010 om 12:06
Reden: Graag gezellig houden, no need for name-calling
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajo
With all respect: Die man is knetter.
Sorry hoor Dajo je zit er zo ver naast ! Grote hedgefundsmanagers en de rijken der aarde
maken graag gebruik van zijn kennis
waarom hebben jullie zo snel een mening zonder de feiten te kennen ?
Citaat:
Sorry hoor Dajo je zit er zo ver naast !
OK, dat zou kunnen.
Citaat:
Grote hedgefundsmanagers en de rijken der aarde maken graag gebruik van zijn kennis
Weet je ook waarom? Ik wel. Ze hebben een bepaalde mix van het benaderen van de beurs: hieronder ook astrologen, biologen en dit soort mensen als Nenner. Het waarom is een lang verhaal.
Citaat:
waarom hebben jullie zo snel een mening zonder de feiten te kennen ?
Ik heb 7 jaar in de beurswereld gewerkt en toen verder iedereen van mijn leeftijd vroeger Donald Duckjes zat te lezen was ik bezig met de beurs, ik heb in mijn leven al iets te veel goeroe's, wichelroedelopers en andere dwazen voorbij zien komen om dit heerschap serieus te nemen.
Als je met zoveel bravoure zegt: 8 februari stort goud in dan ben je flink van het padje af .
Andere uitspraken die opzien baren: IK wil wel een column en dan zal ik elke dag wel even vertellen waar de AEX heengaat die dag. En als ik fout zit dan stap ik vrijwillig op, wordt een korte column, deze man is in zijn eigen waanzin gaan geloven.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajo
OK, dat zou kunnen.
Weet je ook waarom? Ik wel. Ze hebben een bepaalde mix van het benaderen van de beurs: hieronder ook astrologen, biologen en dit soort mensen als Nenner. Het waarom is een lang verhaal.
Ik heb 7 jaar in de beurswereld gewerkt en toen verder iedereen van mijn leeftijd vroeger Donald Duckjes zat te lezen was ik bezig met de beurs, ik heb in mijn leven al iets te veel goeroe's, wichelroedelopers en andere dwazen voorbij zien komen om dit heerschap serieus te nemen.
Als je met zoveel bravoure zegt: 8 februari stort goud in dan ben je flink van het padje af .
Andere uitspraken die opzien baren: IK wil wel een column en dan zal ik elke dag wel even vertellen waar de AEX heengaat die dag. En als ik fout zit dan stap ik vrijwillig op, wordt een korte column, deze man is in zijn eigen waanzin gaan geloven.
Deze Meneer heeft 10 jaar bij Goldman Sachs gewerkt ! Daar heeft hij deze cycles analyse uitgewerkt Goldman Sachs is mede daarom een van de best presterende banken ! Man is een Geniale wiskundige
Luister even naar een radiointerview op http://www.rnw.nl/nederlands/article...pidemie%C3%ABn
klik onder op de audiobalk
Vindt je houding tegenover deze Meneer die je niet kent een tikkeltje arrogant
Ben wel benieuwd wat je hebt bereikt in de 7 jaren dat je in de beurswereld hebt vertoefd
Vast niet 1/1000 van wat Charles Nenner heeft gepresteerd