Bedankt voor het rekenblad, echter na 200 handelsdagen zie ik geen miljoen, maar 237.800?
Je hebt gelijk dat veel mensen Forex zien als iets om snel en makkelijk rijk te worden, zeker als ze net beginnen.
Als je als beginner met Google aan de slag gaat wordt daar ook handig op ingespeeld door diverse websites die fenomenale winsten beloven en het voorstellen als iets wat heel simpel is.
Ook heb ik diverse mensen gesproken die niet meer rationeel kunnen nadenken en mensen die enorm veel geld hebben verloren.
Ik wist niet dat traders van grote investment banks op gezette tijden gesprekken hebben met psychologen, maar nu ik het weet kan ik me dat heel goed voorstellen en is het eigenlijk niet meer dan logisch.
Het is goed om een kritische noot te plaatsen bij deze thread en erop te wijzen dat het niet standaard is om 4000% winst te maken op jaarbasis

Natuurlijk heb je daar geluk voor nodig en wijkt het ver af van de normale gang van zaken. Echter denk ik wel als je dit echt kunt waarmaken dat je buiten geluk ook zeker een ervaren trader moet zijn.
Zelf geloof ik ook meer in goed en consistent traden, maar het zou toch echt super zijn als Armijn van 25k een miljoen kan maken. Om deze reden vind ik dit een hele spannende thread!
Als het mij zou lukken dan zou ik bij iedere uitgaansgelegenheid genoeg gespreksstof hebben om mooie vrouwen mee te imponeren