Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoltar Bedankt voor je duidelijke antwoord.
Waarom zijn verschillen zo gigantisch wat margin betreft? Ik heb zelf een account bij Interactive Brokers en daar is bijvoorbeeld de overnight margin op de DAX fut meer dan 10.000 euro.
Waarom doet Mirus zo geheimzinnig over hun commisies terwijl vrijwel alle brokers ze op hem website zetten? (ook al gebruiken ze meerder schalen). |
Veel US futbrokers stunten met $500 margin voor de E-mini's. Beetje de standaard momenteel. Weet niet of ze er meer bovenop zitten om op tijd een margincall te doen of dat ze het risico hedgen, maar het is een stuntmarkt geworden.
Waarom ze bij Mirus zo geheimzinnig doen weet ik echt niet. InfinityFutures is ook een goedkope, maar daar kan ik de margins ook niet vinden.
Vaak is één mailtje voldoende om alle info te krijgen, ze zijn wel open verder, hoewel ik bij Infinity sneller antwoord krijg dan Mirus.
Uiteindelijk heb je niks aan een lage margin als je bv in de FDAX overnight gaat, dan kun je toch flink boven (/onder) je theewater raken als je niet uitkijkt. Zal niet zo snel 400 punten ($10K) lager openen, maar toch. Lijkt me slecht slapen, die overnight handel.

Maar voor daytraden niet verkeerd, zeker als je toe bent aan meerdere contacten per trade.