Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armijn thx voor de link.
Zelf kijk ik dagelijks op deze site: The Coming Depression
Als je hier alles leest denk je ook dat de financiele wereld in elkaar stort. Zeer interessant materiaal met dagelijkse updates.
Edit: Ahman, zeer interessant stuk tekst(net helemaal gelezen en op mij in laten werken).
Long in Goud gaan? Long in Euro? Stel dit senario komt uit wat raad je ons aan hier goed op te anticiperen? |
Tja, als geld onzeker wordt zoekt iedereen zijn heil in oude vaste zekerheden, dus vooral goud. Probleem is alleen dat goud momenteel sterk daalt en dat denk ik nog even zal doorgaan. Long in euro is ook een optie maar ook deze zal denk ik nog door dalen tot +/- 1.25, op dat niveau pak ik hem op iig.
Overigens geloof ik niet zo in die apocalyps op heel korte termijn gezien de bail out maar ik geloof wel dat de euro momenteel ondergewaardeerd wordt met name omdat er nog wel wat schokkend slecht nieuws uit de USA zal komen. Aanstaande donderdag en vrijdag bijvoorbeeld komt er macro economisch nieuws uit de States mbt werkgelegenheid en de vastgoedsector, dus woensdag neem ik short posities op de dollar.