Ah, wij zijn redelijk likeminded geloof ik

Maar als je alleen de long neemt, is het natuurlijk absoluut geen test of dit systeem met comex tijden daadwerkelijk werkt. Maar als je de complete data hebt is het iig wel goed te analyseren hoe dat in het verleden gewerkt zou hebben. (en dat is net zo goed als een jaar testen vanaf nu gezien het volgend jaar ook om verleden gaat en dit idee niet vandaag bedacht is maar al lang bestaat)
Ik ben nog nooit met bots bezig geweest, dus ik weet niet of je die exacte data (koers per minuut over de afgelopen 10 jaar ipv alleen per dag ofzo) uit MT4 kan halen, maar ik zou erg graag een goede analyse daarvan zien. Helaas ben ik nu voor een paar maanden op reis dus ga ik er ook even niet mee bezig zijn

(wel pijnlijk om nu aan de zijlijn te staan, mijn long posities heb ik gesloten voor ik vertrok.... erg jammer en achteraf gezien ook niet zo slim gezien dat toch dicht bij de bodem was, maar beetje bang om posities te hebben zonder er toegang tot te hebben. Maarja, gelukkig ben ik altijd nog fysiek long, en er komen vast wel weer nieuwe kansen

)