Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -simon- Pak een 'basket' van signalen voor een paar waar minimaal een hogere tsz tussen zit. Haal signalen die hun tsz veel hoger of lager hebben dan de rest daar uit. Pak dan de hoogste tsz hoog en de laagste tsz laag. Als je een bull signaal hebt koop je (pending order) op de hoogste tsz hoog en neem je de sl van de laatste tsz laag, als je verkoopt andersom.
Nou heb je elke keer 3 of 4 trades van elk paar op bijna dezelfde openingsprijs, je zou er maar eentje moeten hebben. |
Ik ben inderdaad nog zoekende. Hoe ik het gelezen heb, is als volgt:
Je neemt bij voorkeur een basket met signalen waar een of meerdere hoge TSZ vectoren in zitten. Dus bijv BULL-10,12,13.
Vervolgens kijk je naar dat lijstje en haal je significante afwijking er uit. Hierbij let je op de TSZ hi en lo. Van de genen die je dan overhoudt, neem je voor je TP's degene met de hoogste TSZ hi. De stop neem je door naar het signaal te kijken met de laagste TSZ lo.
De reden dat ik meerdere orders heb, is dat ik voor de TP1, TP2 en TP3 allemaal separate orders maak. Ik close dus de orders niet in delen, maar ineens. Daarom dus drie orders per paar. Er staan een aantal manieren beschreven v.w.b. de order entry en dit was een van de keuzes.
Ik hoor graag weer hoe je hier over denkt. Vind het leuk om hier in het Nederlands over van gedachten te kunnen wisselen.