@ Dannis : De mensen achter deze tool zullen misschien ook wel een paar ton gaan verdienen met hun verkoop van de tool, ik heb zelf zoiets van laat mij maar lekker traden en dat ook vanaf mijn luie stoel.
Misschien dat het met traden het geld wat minder snel gaat binnen komen maar dat geeft niets ,als het maar komt.
@ Joaqium : Het is geen u ,dat hoefd echt niet, gewoon je en jij

Het is denk wel erg riscant om alsd je net met forex begint meteen een bot te laten traden , niet elke bot is goed, tuurlijk zou het mooi zijn als hij het goed doet maar er zijn legio's bot's die niet doen wat de makers beloven, hier op het forum kun je er veel over lezen .
Het zou zonde wezen dat je een bedrag stort en het door de bot laat verdwijnen dan heb je qua traden nog niet zoveel geleerd.
Leergeld zal je toch moeten betalen de kans is klein dat je direct winst gaat maken .
Mijn visie is dat je dan beter zelf kan gaan traden en dan verlies kan maken ,daar leer je meer van dan als een bot het doet.
Begin klein en met 0,01 lots een een goede MM en ga lekker dit forum doorspitten en spuw je vragen op de chat en open topics dan heb je er zelf meer plezier in en dan gaat het echt zijn vruchten afwerpen.
Mvg,
Egbert