Forex bots, Forex ea's
In de paar maanden dat ik hier op het forum zit heb ik vaak de zinnen "TA werkt niet" en "Geen een bot is winstgevend" langs zien komen. Nou maak je borst maar nat, dit ga ik ontkrachten
Ik ga me richten op een paar forex bots die gratis op internet zijn gezet en nog steeds worden bijgewerkt door ervaren (groepen) coders. Ik kies met nadruk voor gratis maar erg goed uitgewerkte bots omdat ik bij voorbaat niet geloof in al die gehypte internetpagina's met "de gouden sleutel".
Als ik door zou linken naar de webpagina's zou ik voornamelijk naar 1 forum doorlinken dus dat laat ik maar even

, maar als je de namen googelt dan kom je er ook wel
- Sixths trading robot (laatste versie heet anders maar zo kun je hem vinden), idee ontwikkeld door een succesvolle trader en daarna over genomen in een ea. De ea heeft al voor meerdere mensen voor langere tijd (> 1 jaar) ongeveer 1 a 2% per week weten te maken, de nieuwste versie schijnt daar zwaar overheen te gaan. Erg goede resultaten, ook op live accounts, dus zeker het proberen waard.
- SWB Martingale EA, ideetje van job, schijnt wel aardig te zijn
- Blessings3, systeem waar door een grote groep coders meerdere jaren aan gewerkt is. Lijkt me dat er iets uit moet komen dus doe deze er ook bij
- Caillou, nieuwe bot die ook wel leuk schijnt te werken, voor de rest nog weinig over te vertellen maar erg veel belovend en gebaseers op een supersimpel idee
- Wat eigen creaties.
Vooral de eerste lijkt me wat. Ben benieuwd of mensen hier nog dingen aan toe hebben te voegen, dit zijn de dingen waar ik na een paar maanden steeds op terug kom en waar ik mijn demogeld wel aan toe wil vertrouwen

Maar mocht iemand iets interessants zijn tegengekomen of zelf een veelbelovende fabricage hebben, dan hoor ik het graag!