Beste Forextraders,
Ten eerste allemaal een goede morgen op dit forum.
Ben al enige tijd gast op jullie forum omdat ik geïnteresseerd was in het automatisch traden via een EA.
Ik handel al een paar jaar met Marketindex, maar daar was deze mogelijkheid niet. Ik ben daardoor gaan zoeken op het internet en ben mede door jullie bij markets.com begonnen met ondersteuning van metatrader en heb nu ook mijn eerste botje "af".
Alleen zit ik nu met een paar vragen, waarvan ik het antwoord niet kan vinden in eerdere posts op dit forum. Het gaat om het volgende:
Ik heb nu mijn botje dus "af", en heb deze uiteraard gebacktest. Nu ben ik deze forward aan het testen, alleen heb ik het idee dat als mijn computer uit staat, dat mijn botje zijn werk niet doet (hij verstuurd geen koop en verkoop signalen).
Dit kan natuurlijk een groot voordeel zijn voor als je bot niet werkt maar ook een groot nadeel als je bot wel het goede doet

!
Nu heb ik dus het idee dat mijn bot alleen werkt als metatrader open staat en mijn computer aan. Is hier een oplossing voor dat mijn bot wel altijd werkt? zelfs als mijn accu van mijn laptop leeg is?
Ik hoor graag van jullie,
Mvg,
Kolio