Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan123 |
De link die je hier neergezet hebt is al van een XPA versie. Als je naar toe gaat zie je dan ook deze regels
Download XPP Full Package
Please note this download file links to one installer for both XPP,
XPP Pro Elite and Xtreme Profit Accelerator.
Your licence is for all products, however to make
things simple for you we have combined the installer for all
to produce one version - Xtreme Profit Accelerator
De download link is dus dan ook voor 1 programma waarin direct verwerkt zit de drie programma's XPP (vier valuta paren), XPP Pro Elite ( dit programma moet voor de optimalisatie zorgen van het programma XPP en XPA dit is een soort abonnement waar maandelijks een bijdrage voor betaald moet worden) Het derde programma is XPA ( met XPA heb je twee extra valutaparen om te handelen)
Op je downloadlink staat een andere link
(
http://www.xtremepippoacher.com/supportvideosxpp ) hier kun je een video zien waarop te zien is hoe je het programma op een MT4 platform installeert.
Als je het programma goed geinstalleerd hebt op je MT4 platform zul je bij de Expert Advisors in het submenu je EA moeten vinden (XPA-1.26 - client). Is dit niet het geval
dan zou je even je MT4 kunnen afsluiten en daarna deze weer opnieuw gaan opstarten.
Als hij daarna nog niet te zien is , zul je de in stallatie opnieuw moeten gaan doen want dan is er iets niet goed gedaan bij de installatie.
Als de installatie goed gedaan is, dan open je een new chart met hierop een valutapaar die door het programma gebruikt wordt. Dit zet je daarna in de juiste tijdsframe M30.
De template moet je daarna kunnen laden. Klik op het icon Templates in je Metatrader4.
Dit opent een serie mogelijkheden een bdaarvan zal zijn Xpa neem deze, en het programma wordt op je nieuw geopende chart gezet. Volg deze procedure ook voor de overige valutaparen. En ga verder met de installatieprocedure door zoals in de video te zien is.
Nog een tip op
http://xtremepp1.mt4stats.com vind je de live resultaten terug van deze EA.
Mijn eigen ervaring tot nu toe is.......
Winst maar nog niet veel. (te weinig om een lidmaatschap te hebben voor deze EA.) Bij de bestelling van het product werd ik naar een andere link toegestuurd. Dit was een verkeerde link. Ik had wel XPA maar de EA werd niet geoptimaliseerd. Ik heb hier contact voor opgenomen met het supportteam van XPP.
Ik heb nu de juiste link (wel een andere link als jij beschrijft) en omdat er door hun een fout gemaakt is hoef ik nu niet meer maandelijks te betalen voor optimalisatie van de EA. Vanaf nu begin ik dus opnieuw met deze EA alleen nu zal deze wel geoptimaliseerd worden tijdens het traden. Wat ik open had staan heb ik afgesloten, om nu opnieuw te beginnen.
Als er nog vragen zijn dan beantwoord ik ze graag als ik er even de tijd voor heb.
Groeten DeVries