Vandaag een Etoro account geopend vanwege de playmoney challenge die we hebben vanaf 12 juli waarbij je mooie prijzen kan winnen zonder een storting te doen.
Ik heb zelf een storting gedaan bij Etoro om te kijken hoe dit systeem in elkaar zit en hoe alles werkt. Grafisch ziet het er allemaal erg mooi uit. Je betaald wel hier 3 pips spread op de Euro/Dollar ipv de 2 pips die ik betaal al ik op plus500 handel.
Nadat ik mijn real money account had aangemaakt kreeg ik meteen een telefoontje om mij te verwelkomen en of ik gebruik wilde maken voor een speciale bonus. Ik heb gekozen voor een storting van 2000$ zodat ik meteen 400$ als extra in mijn account kreeg. Toen meteen een kleine positie geopend en toen werd ik gebeld door Danny die nu mijn account manager is en ik schijnbaar altijd mag bellen over welke vraag ik ook heb

Mail en support contact is snel en prima. Je wordt wel verwacht om je ID gegevens (bv paspoort), utility bill (water of telefoonrekening met je adres) en een kopie van je creditcard (waarmee ik ook gestort had) naar hun te mailen zodat je een premium account krijgt waarmee je sneller kan uitbetalen en meer kan storten (mocht dat nodig zijn)
Eerste indruk is goed en hopelijk zit ik snel in een upswing
Ik zal binnenkort een uitbetaling doen en als ik meer dingen te weten komt hier vermelden.
Zijn er hier ook forexfox gebruikers die al een Etoro account hebben en wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Klik om te
beginnen bij etoro