Moest met mijn vrouwtje mee boodschappen doen bij de Jumbo omdat ik alles moest tillen en dan verveel ik mij behoorlijk in de winkel. Eerst maar even een kopje koffie nemen en dan door naar de magazine's. Mijn oog viel op PC magazine waar je de 10 geheimen kan lezen om bij te verdienen op het internet. Aangezien mijn hele leven zich op het internet afspeelt en ik al veel gedaan heb, wilde ik natuurlijk wel eens weten of ik wat over het hoofd gezien heb (iets nog niet weet).
Nu was een van die tips om Valuta of Forex te gaan handelen
Snel geld verdienen kun je ook door online valuta of "forex"te verhandelen. Forex staat voor "Foreign Exchange" en het betekent niet meer dan het aan en verkopen van vreemde valuta. In tegenstelling tot bij aandelen, kun je bij Forex 24 uur per dag "traden", eventueel met het zogeheten "leverage"- of hefboomeffect. Dat houdt in dat er met veel meer geld te traden valt dan het bedrag dat je voorhanden hebt. Een forex-makelaar met bijvoorbeeld een "leverage"van 50:1 (of 2%) en duizend euro op zijn account, kan voor 50.000 euro traden. Koop je in dit voorbeeld voor duizend euro aan dollars en stijgt de dollar met 0,0030 (bijvoorbeeld over een periode van een minuut), dan heb je niet (ongeveer) 3 euro verdiend (0,0030) x 1,000) maar 150 euro (0,0030 x 50,000) Leverage is natuurlijk een tweesnijdend zwaard; daalt de dollar onverwacht, dan is het verlies ook groter. Een site waar forex-trading mogelijk is
Plus500 - net als bij aandelen kun je ook hier eerst een gratis testaccount aanmaken.
Ik heb de andere 9 geheimen ook gelezen en werkelijk waar ik ken ze allemaal en nog wel een stukje beter ook. Dus wil je rijk worden met deze geheimen kan je beter op forexfox blijven kijken aangezien ze ongetwijfeld voorbij zullen komen maar dan de advanced versie