Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sijbrand Mulder FX trouwens 42% down al deze maand zie ik. Mijn Brand account nu op 2500E :-(, dus Johan gaarne een uitleg waarom het zo hard kan gaan op een 5K account. CEAF gelukkig 4% up in sept (persoonlijk heb ik trouwens geen account bij MulderFX en ook nooit gehad... ik post hun rendement hier omdat we het er vorige week over hadden en ik het wel weer spectaculair vond). |
Beste Sijbrand.
Volgens mijn maak je een kleine vergissing hier in balans en equity. Balans is voor afgesloten trades. en equity is balans minus de lopende trades. Dit kan soms behoorlijk verschillen met je balance echter het verlies is pas definitief wanneer de trades worden afgsloten.
Ik hoop dat ik het duidelijk hebt uitgelegd anders kan je me altijd persoonlijk even mailen of bellen.
onze 10.000 plus accounts zijn deze maand 2,5% up voor deze maand. Maar deze maand moet je heel heel voorzichtig zijn en je winst pas als winst gaan zien wanneer het de 1e van oktober is. September kan echt dodelijk zijn ik zou zeggen kijk is naar vrijdag wat de euro deed.... nog steeds een zeer fascinerend verloop van de dag. Geen enkele weerstandslijn was sterk genoeg. Morgen kan hij weer 300 pips omhoog zijn maar naar benden is er ook nog ruimte.
zoals jullie hebben gezien ben ik al een tijdje niet meer online geweest dit komt zoals vele van jullie inmiddels weten doordat wij heel veel drukte hebben gehad met ons bedrijf. We zijn druk bezig met nieuwe klanten, ook zijn we bezig om ons traders team uit te breiden. Inmiddels zijn we ook verhuist dat vergt ook altijd veel tijd.
Het zal zeker niet volgende week al zijn dat ik terug ben. Ik wil het echt goed voorbereiden dit keer en het posten op een forum niet er even tussen door moeten doen. Maar echt er de tijd voor kunnen nemen en ook willen we dan weer de webinars opstarten te samen met de workshops en cursussen. Al met al we zijn er nog steeds.
Mocht iemand mij snel wil bereiken kun je altijd mij even mailen.
johan@brandsolution.nl (na 14 sept weer te gebruiken.)
Ik ben je graag van dienst.
Jullie horen weer binnenkort van mij
gr Johan