Net als mijn naamgenoot ben ik tevreden over Forexyard.
Overzicht scores
Support: 6
Spread: 7
Swap: 7
Handelsaanbod: 7
Platform: 8
Server connectie: 8
Stortingopties: 8
Stortingsafhandeling: 10
Bonussysteem: 10
Gemiddelde score:
8 Toelichting
Deze broker bevalt mij prima. Ondersteuning van meerdere gebruikersvriendelijke platforms wordt geboden. Een groot pluspunt van Forexyard vind ik de wijze waarop de betalingen worden verwerkt. De broker ondersteunt het veelgevraagde betalingssysteem Ideal en schrijft betaalde bedragen direct bij op je beleggersrekening. Zelf heb ik nog geen bedragen opgenomen, alleen gestort.
Forexyard heeft al Nederlandstalige ondersteuning, richt zich op de klant en heeft een ongelovelijk goede service. Zou ik deze broker aanraden bij een andere gebruiker? Mijn antwoord is zonder lang erover na te denken
ja.
Heb mijn mt4i account gebruikt in hun Metatrader 4 platform. De MT4I Publishers plugin functioneert als behoren. Net als alle aangepaste EA's. Nu vraag ik mij wel af of ik ergens de exacte servergegevens kan vinden voor een live account. Heb op het moment twee MT4 versies op mijn computer. Graag wil ik ze in één MT4 houden.
EDIT: Al blijkt de 24 uursupport niet zo vierentwintiguurs te zijn als door Forexyard wordt beweerd =)
Twee uur en veertig minuten later (om 01:00)