Re: plus 500 Plus500 is betrouwbaar. Het klopt dat je je aan de regels dient te houden van het bedrijf dat heb ik zelf ook ondervonden bij het uitbetalen (kreeg maar een gedeelte van mijn winst, omdat ik aan een bepaalde handelsvorm deed, 'scalping', wat door hun verboden is). Het staat ergens in de regelementen uiteraard piepklein en verstopt. Maarja je kunt niets beginnen aangezien je akkoord bent gegaan. Verder ben ik tevreden over plus500.
Een nachtpremie betaal je aan plus500 omdat je immers een investering maakt met 'geleend' geld ofwel hefboom. Als jij dat dus doet en je betaalt dat niet binnen een dag terug betaal je daar kleine rente over en dat is dus heel normaal. Even voor de duidelijkheid je kan nooit meer geld verliezen dan je eigen inleg.
Verder ben je 14 jaar en je bent dus minderjarig. Nou ben ik begonnen met beurshandel bij ABN via mijn vader op mn 16e en inmiddels ben ik 20 en handel ik zelf in forex, cfd's en nog steeds de goede oude aandeeltjes. Ik weet niet of je vanwege je leeftijd wel mag handelen. Ik raad je dus aan om via je ouders een account te openen en daar geld op te storten wat jij vervolgens kan beheren. Let wel, dat als je dat doet, je aan een risicovol product deelneemt en geen garanties hebt op enige geldteruggave.
Gr Wim
Laatst gewijzigd door Willem; 06-12-2010 om 18:17
Reden: Paar toevoegingen
|