Ik kreeg net van Markets deze e-mail. Wil je meer weten over deze
broker zie onze
brokers pagina;
Als gevolg van een stijgende vraag naar en zwakte van valuta’s, forex en CFD’s, zijn er steeds meer handelaars die nu in goud gaan investeren. In de afgelopen twee maanden heeft dit edelmetaal recordhoogten bereikt. Op 9 november bereikte goud zelfs het recordbedrag van $1.424,60 per Brits pond.
Het edelmetaal maakt aanzienlijke schommelingen in de markt. Investeerlegendes als de multimiljonairs John Paulson en George Soros hebben tegenovergestelde strategieën gekozen om winst te pakken door kort of lang op goud te gaan nu er zoveel gebeurt op de markt. U kunt ook profiteren!
De markt is dynamisch, handel nu in goud
Zoals geciteerd door Bloomberg op 16 november beschreef “George Soros de goudkoorts als de “ultieme zeepbel” en heeft zijn goudvermogen verkleind […] terwijl rivaal fondsmanager John Paulson zijn aandelen handhaafde, en het grootste aandeel bleef houden.” Met andere woorden: beiden erkennen het enorme winstpotentieel, vooral nu goud in de belangstelling staat en records blijft halen, maar de investeerders kiezen verschillende richtingen om bij hetzelfde eindpunt uit te komen: winst!
Denkt u dat goud zal dalen of stijgen?
Moeten we lang gaan of kort gaan om winst te maken?
Bij Markets.com is goud nu direct beschikbaar met een bijzondere aanbieding die slechts beperkt geldig is: ook u kunt lang of kort gaan op goud en uw eigen winsten maken.
Vergroot uw invloed met een gratis geldbonus 5%: tot wel $5,000 Storting
Wilt u meer dan $5.000 storten? Neem dan contact op met uw accountmanager voor een VIP-aanbieding. Deze aanbieding is geldig tot 30 november (23:59 uur GMT), dus klik nu meteen hier en stort gratis geld op uw platform!
Ik wil nu mijn GRATIS goudbonus! Hoe kan ik de bonus krijgen?
Stort eenvoudigweg geld op uw account, neem contact op met uw accountmanager en ontvang uw gratis bonus van 5%!
Let op: deze bijzondere aanbieding is geldig tot 30 november (23:59 GMT).
Goud is de weg voorwaarts en die weg is heel helder: eis uw gratis bonus op en doe meteen mee met de handel in goud!
Vragen of opmerkingen?
Wij staan klaar om uw te helpen bij het genereren van winst! Neem vandaag nog contact met ons op en begin met het uitbuiten van de markten!
Met vriendelijke groet,
Steve Harris
Hoofd van de Customer Relations
Email:
accounts@markets.com
Tel: +357-2-203-0583
Netherlands +31-8-5888-0328
Fax: +357-2-202-2523