Beste Forexfox gebruikers,
Mijn avontuur op FXGM is bijna afgelopen en ik ga de volgende forex broker testen om alles te weten te komen van dit platform en van het bedrijf zelf. Ik heb deze keer gekozen voor
GFC aangezien ik hier hele goede verhalen over gehoord heb en wij deze broker ook sinds kort aanbevelen op onze website op de brokerspagina; aanbevolen
Forex Brokers
Na Etoro, Plus500, instaforex en FXGM ben ik benieuwd wat voor meer waarde
GFC heeft t.o.v. de rest.
Ik heb gisteren avond laat een account geopend en dat ging zo voorspoedig dat het hele traject inclusief de download van hun platform binnen 7 minuten geregeld was. Ik kreeg meteen 2 e-mails dat mijn account geopend was en dat ik mijn e-mail account moest verifiëren. In de ochtend werd ik heel netjes gebeld door een Belgische dame die mij heel helder uitlegde wat ze voor mij konden betekenen nadat ik een paar vragen had beantwoord. Ze hebben ook een platform die MetaTrader (MT4) ondersteund en al de verhalen op het forum wil ik dit ook wel eens proberen om met technische analyse te handelen en de mogelijkheid om hier een handels robot op te zetten. Ik kreeg niet veel later van support een linkje waarna ik de software van het platform kon downloaden wat binnen 1 minuut geregeld was.
Terwijl ik het systeem bekeek (er is ook een demo account) kreeg ik al weer mailtjes met de wachtwoorden en andere informatie. Het platform en de Nederlandse website zien er heel mooi uit. De Belgische dame wilde mij overal mee helpen en kwam totaal niet pusherig over (dat was bij Etoro wel even anders). Ik zei dat ik het systeem graag even wilde testen en maandag avond zal ze mij terug bellen om te kijken of ik nog vragen hebt. Ondertussen heb ik ook een hele mooie bonus aanbieding gekregen (first deposit bonus van ongeveer 30%) die je meteen kan gebruiken (wordt in je account gezet). Het mooie is dat je ook via I-deal kan storten en dus niet met je creditcard of een buitenlandse bank betaling hoeft te klooien. Ik heb vanmiddag meteen mijn paspoort en bankafschrift door gemaild om mijn account klaar te zetten om een storting te doen volgende week. Ik kreeg binnen 15 minuten reactie dat ze de papieren hadden ontvangen en mijn account(s) helemaal operationeel zijn.
Ik zal jullie verder op de hoogte houden van alle in en outs van mijn ervaringen de aankomende weken op deze forex broker.
Zijn er hier al mensen die ervaring hebben met
GFC?