hahaha, ik erger me stuk aan al die so-called experts die dan ook nog eens worden gequote als "waarheid" dat Youtube filmpje kwam ik ook al tegen ergen op 1 of ander Belgisch forum en ook op een amerikaans forum en iedereen loopt als een Lemming achter hem aan.
Iemand zo goochem geweest om eens te verzinnen waarom hij dat filmpje gpost heeft in de first place? Als je dat filmpje bekijkt zie je dat het volstaat met advertenties voor:
Create Your Own Forex Trading System in 2 days!
Ga voor de gein eens naar die URL en bekijk het filmpje.
It's the same freaking dude...

MAW: die gast heeft gewoon een dubbele agenda en wil eigenlijk gewoon dat je lid wordt van zijn clubje en gaat je waarschijnlijk bestoken met allerlei emails met "unieke aanbiedingen" en weet ik veel allemaal, wat ik wel weet dat aan het eind van het liedje jouw geld in zijn zak zit, that is for sure.
Nog een ander leuk klein weetje wat zijn acties NOG dubieuzer maken dan ze al zijn: Als je die pagina ziet zie je dat er nog 17 plaatsen vrij zijn bij zijn "clubje" (In het rood: Spots left XX)
Druk eens een paar keer op F5 of ververs de pagina een paar keer, dan loopt het cijfer langzaam af naar 8. Als je nu een andere browser opent en opnieuw naar dezelfde page gaat: Hey dat is gek... ineens weer 17 plaatsen vrij.
Dus dan mag je je afvragen in hoeverre deze persoon op zijn woord te geloven is.