Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door h3m Goeiemorgen,
Ik heb een vraag over het opnemen van geld bij Plus500.
Je hebt drie mogelijkheden: cheque, moneybrokers en bank.
Ik heb geld gestort via Visa. Krijg ik nu mijn geld ook teruggestort op Visa?
Ik heb de aanvraag gedaan vie een bankcheque |
Welkom op Forexfox.
Ik heb zelf geen Visa kaart maar eentje van Mastercard. Ik laat altijd het geld storten naar mijn bank, ik zou zeker geen bankcheque doen aangezien dit langer duurt en meer kosten aan zijn (inwisselen bij je bank). Als de mogelijkheid bestaat kunnen ze waarschijnlijk wel het bedrag terugstorten naar je Visa wat je gestort hebt. Volgens mij staat dat ook in de voorwaarden als je een opname doet. (kan het zelf nu niet zien aangezien ik ook een withdraw heb staan momenteel).
Je kan je ook even emailen maar raad je een banktransfer aan (snel, veilig en geen kosten).
Je kunt dus prima gaan handelen op plus500 , ze hebben lage kosten en snelle uitbetalingen..
Uitstekende party en een van onze prefered brokers..
!!De beste bonuscode van Plus500 !! 1. Download de Plus500 handelssoftware door HIER TE KLIKKEN 2. Klik op 'Echt handelen' 3. Klik op 'Een nieuwe account openen' 4. Klik op 'Fondsenbeheer'in de hoek linksonder 5. Selecteer een stortmethode 6. Voer de forex bonuscode (uit de tabel hieronder) in het stortveld 7. Het bonusbedrag zal worden bijgeschreven op uw account nadat u het
vereiste aantal punten hebt verhandeld Download de Plus500 handelssoftware door HIER TE KLIKKEN En vul onderstaande bonuscode in om je
GRATIS bonus te ontvangen.....
Plus500 bonus
Deposit $100, krijg $35 GRATIS bonus, gebruik Plus500 bonuscode
FOX100
Deposit $500, krijg $150 na 150 Tpoints, gebruik Plus500 bonuscode:
FIRST500
Deposit $1000, krijg $200 na 200 Tpoints, gebruik Plus500 bonuscode:
FOX1000
Deposit $5000, krijg $1000 na 1000 Tpoints, gebruik Plus500 bonuscode:
FIRST5000 Download de Plus500 handelssoftware door HIER TE KLIKKEN En vul onderstaande bonuscode in om je
GRATIS bonus te ontvangen.....
Voor een overzicht van alle Forex Brokers , ga naar onze
Forex Brokers Review pagina