Ik kreeg een reactie.
Dit was mijn vraag:
Hallo,
Ik heb vanavond 104 euro gestort, maar het schijnt dat hier ook een bonus opzit?
Maar wanneer kan ik die ontvangen?
Mvg Daniel
Antwoord:
Hello,
Thank you for contacting us.
The initial deposit bonus is currently in your bonus account.
To release this bonus from your bonus account to your available trading balance, i.e. to be able to use it for trading you need to collect a set amount of trader points. Each time you open a position, you collect trader points according to the difference between the Buy and Sell rates of the instrument. You can view how many trader points you collected by clicking on “Funds Management” and then “Bonus Account”. When the bonus condition has been fulfilled, you can use the bonus.
You can view the trader points collected for a position opened with the minimal - atomic - amount by using this link:
http://www.plus500.com/Promotions/In...intsTable.aspx
For example, suppose you buy 50 oil barrels, since 25 oil barrels is the atomic amount, the smallest amount allowed for purchase, you will receive 2 trader points.
If you require any further assistance, feel free to contact us.
VERTAALD
Hallo,
Bedankt dat u contact met ons op.
De eerste storting bonus is op dit moment in uw bonus-account.
Tot de release deze bonus van uw bonus-account om uw beschikbare handelsbalans, dat wil zeggen in staat zijn om het te gebruiken voor de handel moet u een vast bedrag van handelaar punten te verzamelen. Elke keer dat u een positie, die je verzamelt handelaar punten volgens het verschil tussen het kopen en verkopen tarieven van het instrument. U kunt zien hoeveel punten je verzameld ondernemer door te klikken op "Funds Management" en vervolgens "Bonus Account". Als de bonus voorwaarde is voldaan, kunt u gebruik maken van de bonus.
U kunt de handelaar punten verzameld voor een positie geopend met de minimale - atomaire - het bedrag via deze link:
http://www.plus500.com/Promotions/In...intsTable.aspx
Stel, je koopt 50 olie vaten, sinds 25 vaten olie is de atomaire bedrag, de kleinste toegestane bedrag voor de aankoop, ontvangt u 2 punten handelaar.
Als u verdere assistentie nodig, neem dan gerust contact met ons op.
Ik snap er helemaal niks van haha.
Had net op ING ingezet op 'kopen' en wat denk je? steeds stijgt ie en nu ik gekocht heb gaat ie dalen.....