Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JM5 Hallo iedereen.
Ik sta ook op het punt om te verklaaren dat Plus500 is een oplichter.
Ik had vorige week €67, kom ik van de werk naar huis ik staart Pluss500 en het staat alles op nul, ook in de geschidenis.
ik stuur een email met een vraag om uitleg, ik ontvang een email of ik mijn inlogname en email opsturen naar hun, heb ik gedan en toen krijg ik email als ik vragen heb moet ik niet aarzelen gevon vragen, dus nog een keer email opsturen en ik krijg geen email van hun, wat moet ik dus denken over Plus500
jullie bepalen |
Hier zal ongetwijfeld een goede verklaring zijn, heb nog nooit iets in de afgelopen 3 jaar gezien dat ze oplichten en problemen worden altijd opgelost. Heel soms ligt het ook aan de klant (bv creditcard gebruikt die niet op hun naam stond, onder de 18jaar, bonusbedrag na 3 maanden verlopen, valsheid ingeschrift e.d.) Stuur ze gewoon een hele nette e-mail in het Engels en leg uit wat er precies gebeurd is en je kan een cc meesturen naar support (at) forexfox (punt) nl
Laat je even weten hoe alles verloopt en of er dingen zijn waarom ze dit misschien op jou account gedaan hebben?