Hallo mensen,
ik ben nieuw op dit forum en handel sinds een aantal maanden met plus500, en misschien dat jullie wat aan mijn ervaringen hebben, of dat jullie andere tips hebben...
Ik heb overigens geen enkele ervaring met handelen, vandaar dat plus500 mij leuk leek om wat te proberen, ik heb me overigens voorgenomen om er NOOIT geld op te storten, zodat ik ook nooit iets kan verliezen...
Zoals ik al zei begon ik met 25 euro en dat is nu na een maand of 4 :s 200 euro geworden. Dit geld heb ik overgemaakt (144 euro) en nadat ik na 3 dagen mijn geld nog niet had, ben ik gaan mailen. Ze vertelden mij dat er wat vertraging was en dat het geld overgemaakt zou worden, en tot mijn grote schrik stond er de volgende dag gewoon 144 (minimale bedrag) euro op mijn rekening (toch leuk als student) ...
Nu heb ik nog 55 euro over, wat na 1 week is opgelopen tot 100 euro, dus wanneer plus500 geld blijft storten, kan ik wel eens rijk gaan worden

.
Nou zal ik vertellen hoe ik dit doe, misschien stom, misschien niet.
Ik handel "tegenwoordig" alleen nog in EUR/USD, dit vanwege de grote hefboom (1/40), en het feit dat deze markt in een stijgende lijn zit. Ik handel vaak op korte termijn, soms koop/verkoop ik binnen 10 minuten, maar net of ik winst maak. Ik stel eigenlijk nooit een stop loss in, misschien stom. Maar wanneer je op korte termijn handelt is de kans altijd vrij groot dat de actuele prijs weer oploopt/afloopt naar jou koopprijs... Ook is het zo, dat wanneer jij bijvoorbeeld 40 euro verlies hebt, en de waarde het stop loss niveau bereikt, jij 40 euro aan waarde voor aandelen kwijt bent, dus wanneer je dan weer iets terug koopt, haal je die 40 euro veel minder makkelijk weer in, omdat je minder waarde aan aandelen hebt (hopelijk leg ik het zo goed uit). Wel zet ik trouwens altijd een winst winst stop in, want de waarde zal altijd weer tijdelijk dalen.
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee, of hebben jullie andere suggesties hoe het beter kan.
Met vriendelijke groet,
ik.