Hallo,
ik zat gisterren is naar de USD/CAD grafiek te kijken (en het nieuws uiteraard in het achterhoofd) en ik dacht, laat ik de gok is wagen en mijn "gratis" €50 van markets is aan het rollen zetten.
Ik kijk vanochtend..... zie ik €20.54 winst

. Ik sprong echt een gat in de lucht, nadeel is dat ik daarna door de grond zakte eigenlijk. Dit had ook 2x zoveel winst kunnen zijn.....
zoals te zien op het plaatje, de bovenste rode lijn is mijn "entry" (ik vond het echt een ressistance level als ik het goed zeg, hij wilde er maar niet doorheen breken).
en de 2e lijn (eronder, was een short offer) waar ik uitstapte (automatisch, had ook trailing stopje aanstaan voor zekerheid van 380 punten ~ 38 pips). Deze order had dus ook kunnen sluiten op 1.024 ongeveer. Dan was mijn winst bijna 2x zoveel geweest.
Ik vond het leuk dit even te delen, ik ben nog nieuw op de "live" forex markt, maar hier word een mens toch gellukkig van, ik heb nu "per uur" al meer verdiend als dat ik vroeger deed met kranten/folders (van de tijd dat ik erachter gezeten heb)
rechtermuisknop op het plaatje > openen in nieuw tablad/venster om de grote versie te zien