Gisteren avond zat ik in de chat met Forexfox gebruiker Ricolientje en de chat is natuurlijk een geweldig medium om het met elkaar te hebben over alles en nog wat en vooral welke trades je aan het doen ben en waarom.
Nu zat Rico short in de Euro/GBP en vroeg hij aan mij wat hij dacht van deze trade. Ik pakte even de grafieken erbij en zat dat de Euro in een behoorlijk trend opwaarts liep en de koers aan het uitbodemde. Een kleine correctie zat er wel in en Rico zat de hele dag al te wachten hierop. Ik wilde de goede man natuurlijk niet alleen laten zweten en ging gisteren avond (18:46:45) short op de Eur/GBP op een koers van 0,8324 met een lot van 10.000$ Ik had de SL op 0,08366 en TP op 08297 gezet en samen proberen we de koers naar benenden te praten, wat nog niet echt goed lukte
Zo rond 01:00am ging ik naar mijn bedje en schijnbaar zat Rico nog gewoon fris achter zijn PC. De koers is vanaf een uur of 1:30 langzaam naar benenden gegaan en toen ik wakker werd rond een uur of 9 zag ik iets groens op mijn scherm staan en dacht. Pakken wat je pakken kan Armijn en snel de positie gesloten op 0,8312 om een netto winst te cashen van 13,87Euro. Nu zal de nacht van 2 september 2010 ingaan als de nacht van Ricolientje.
Tot de volgende trades Rico! Wil jij ook samen traden met The Great Arminius, kom in de chat en we gaan wonderen verrichten