Ik heb vorige week een groot deel van mijn Etoro bankroll uit laten betalen om verder te gaan handelen op plus500 die mij veel beter bevalt (goedkoper en veel meer mogelijkheden om te handelen in goederen) Ik had nog een paar honderd dollar laten staan om vol in te stappen in de GBP/USD voor 50.000units a 375$ (5$ per pip) Ik had deze positie gisteren avond ingenomen (Sell/Short) op 1.6383 om te zien dat hij meteen de goede kant op ging voor mij en toen lekker naar bedje gegaan en 's ochtends te kijken hoeveel er bij geschreven stond. Bah stond nog maar 12 pips (60$) af van een totaal leeg account en keer er naar en dacht, nou ja pech gehad en ga lekker verder op Plus500 (waar ik alweer handel) Koers loopt op naar 1.6417 een paar keer (op 1.6418 stoploss eruit) en daalt daarna weer rustig onder de 1.6400 (as we speak).
Het zal mij toch niet gaan gebeuren dat ik op deze positie een megawinst ga halen terwijl ik eigenlijk al dood was. Op naar de 1.6100
Ik hou deze positie aan en zal jullie regelmatig updaten. Broke or get rich trying